Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31327
Title: Маркетинг послуг: особливості та шляхи управління
Authors: Лизунова, Олена Миколаївна
Рябко, Андрій Сергійович
Keywords: послуги, маркетинг, споживач, продавець, ринок
Issue Date: Dec-2018
Publisher: Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів ХІ регіональної науково-практичної конференції, Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 81-82
Citation: В сучасних умовах економічного життя країни ринок послуг займає важливе місце.
Series/Report no.: Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 81-82;
Abstract: Особливості послуг як товару тягнуть за собою специфіку маркетингу цієї галузі, від ефективності якого багато в чому залежить якість послуг, що надаються. Сьогодні послуги, як і товари масового попиту, стають все більш схожими один на одного. Чому ж споживач приходить в конкретну фірму? Поясненням переваг клієнта може служити відмінність в якості послуг, яке, в свою чергу, залежить від персоналу підприємства
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31327
Appears in Collections:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf212,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.