Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31327
Назва: Маркетинг послуг: особливості та шляхи управління
Автори: Лизунова, Олена Миколаївна
Рябко, Андрій Сергійович
Ключові слова: послуги, маркетинг, споживач, продавець, ринок
Дата публікації: гру-2018
Видавництво: Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів ХІ регіональної науково-практичної конференції, Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 81-82
Бібліографічний опис: В сучасних умовах економічного життя країни ринок послуг займає важливе місце.
Серія/номер: Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 81-82;
Короткий огляд (реферат): Особливості послуг як товару тягнуть за собою специфіку маркетингу цієї галузі, від ефективності якого багато в чому залежить якість послуг, що надаються. Сьогодні послуги, як і товари масового попиту, стають все більш схожими один на одного. Чому ж споживач приходить в конкретну фірму? Поясненням переваг клієнта може служити відмінність в якості послуг, яке, в свою чергу, залежить від персоналу підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31327
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf212,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.