Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопова, Ольга Юріївна-
dc.contributor.authorАль-Абабнех, Хасан-
dc.date.accessioned2019-11-13T19:57:25Z-
dc.date.available2019-11-13T19:57:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30912-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню змісту і суті інформаційного забезпечення процедури розробки рекламних заходів. У статті обґрунтовано необхідність використання методів метаеврістікі з метою підвищення ефективності формування рекламної компанії. Розробка процедури оцінювання за моделлю включає 4 етапи: - фазифікації; - агрегування підумови; - активізація висновків; - агрегування висновків. Особливість даної моделі в тому, що оператор клонування, який дозволяє відібрати кращі особливості, комбінується з імітацією відпалу і це дає можливість відібрати для клонування все антитіла, тобто забезпечити дослідження всього простору пошуку, і на заключних стадіях відбирати тільки кращі антитіла, що робить пошук спрямованим. Таким чином, поліпшується якість рішення.uk_UK
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherЕкономіка. Фінанси. Правоuk_UK
dc.relation.ispartofseries;№12/1-
dc.subjectМетаевристика, ,, ,uk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectризикuk_UK
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UK
dc.subjectаналізuk_UK
dc.titleОсобенности информационного обеспечения рекламной кампании на основе метаэвристического походаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.