Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30912
Назва: Особенности информационного обеспечения рекламной кампании на основе метаэвристического похода
Автори: Попова, Ольга Юріївна
Аль-Абабнех, Хасан
Ключові слова: Метаевристика, ,, ,
підприємство
ризик
рекламна кампанія
аналіз
Дата публікації: 2017
Видавництво: Економіка. Фінанси. Право
Серія/номер: ;№12/1
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню змісту і суті інформаційного забезпечення процедури розробки рекламних заходів. У статті обґрунтовано необхідність використання методів метаеврістікі з метою підвищення ефективності формування рекламної компанії. Розробка процедури оцінювання за моделлю включає 4 етапи: - фазифікації; - агрегування підумови; - активізація висновків; - агрегування висновків. Особливість даної моделі в тому, що оператор клонування, який дозволяє відібрати кращі особливості, комбінується з імітацією відпалу і це дає можливість відібрати для клонування все антитіла, тобто забезпечити дослідження всього простору пошуку, і на заключних стадіях відбирати тільки кращі антитіла, що робить пошук спрямованим. Таким чином, поліпшується якість рішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30912
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.