Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30912
Title: Особенности информационного обеспечения рекламной кампании на основе метаэвристического похода
Authors: Попова, Ольга Юріївна
Аль-Абабнех, Хасан
Keywords: Метаевристика, ,, ,
підприємство
ризик
рекламна кампанія
аналіз
Issue Date: 2017
Publisher: Економіка. Фінанси. Право
Series/Report no.: ;№12/1
Abstract: Стаття присвячена визначенню змісту і суті інформаційного забезпечення процедури розробки рекламних заходів. У статті обґрунтовано необхідність використання методів метаеврістікі з метою підвищення ефективності формування рекламної компанії. Розробка процедури оцінювання за моделлю включає 4 етапи: - фазифікації; - агрегування підумови; - активізація висновків; - агрегування висновків. Особливість даної моделі в тому, що оператор клонування, який дозволяє відібрати кращі особливості, комбінується з імітацією відпалу і це дає можливість відібрати для клонування все антитіла, тобто забезпечити дослідження всього простору пошуку, і на заключних стадіях відбирати тільки кращі антитіла, що робить пошук спрямованим. Таким чином, поліпшується якість рішення.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30912
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.