Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрим-Агаєв, О.М.-
dc.contributor.authorПисьменний, О.А.-
dc.contributor.authorЯрым-Агаев, А.Н.-
dc.contributor.authorПисьменный, А.А-
dc.contributor.authorYarim-Agaev, A.N.-
dc.contributor.authorPysmenny, A.A.-
dc.date.accessioned2014-07-07T06:37:15Z-
dc.date.available2014-07-07T06:37:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27060-
dc.descriptionThe article is devoted to the methodology for assessing the level of product competitiveness on the consumer market on the basis of a marketing criterion. As a criterion for the goods competitiveness it is proposed to use the share of goods in the market, which makes it possible to interpret the impact of the competitive rate on business outcomes. There is proposed a methodological approach to assessing the products competitiveness in the consumer market based on defining an integral factor of competitiveness, which allows taking into account the nonequivalence of consumers' perception of economic and non-economic characteristics of the goods.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена методології оцінки рівня конкурентоспроможності продукції споживчого ринку на основі маркетингового критерію. У якості критерію конкурентоспроможності товару запропоновано використовувати частку товару на ринку, що дає змогу інтерпретувати вплив показника конкурентоспроможності на результати роботи підприємства. Запропоновано методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринку на основі визначення інтегрального коефіцієнту конкурентоспроможності, яка дозволяє врахувати нееквівалентність сприйняття споживачами економічних та неекономічних характеристик товару.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectконкурентоспроможність товаруen_US
dc.subjectспоживчий ринокen_US
dc.subjectхарактеристики товаруen_US
dc.subjectкритерійen_US
dc.subjectчастка ринкуen_US
dc.subjectcompetitiveness of the goodsen_US
dc.subjectconsumer marketen_US
dc.subjectcharacteristics of the goodsen_US
dc.subjectcriterionen_US
dc.subjectmarket shareen_US
dc.subjectконкурентоспособность товараen_US
dc.subjectпотребительский рынокen_US
dc.subjectхарактеристики товараen_US
dc.subjectкритерийen_US
dc.subjectдоля рынкаen_US
dc.titleМетодологія оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринкуen_US
dc.title.alternativeМетодология оценки конкурентоспособности продукции на потребительском рынкеen_US
dc.title.alternativeThe Methodology for Assessing the Products’ Competitiveness in the Consumer Marketen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 41

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf329,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.