Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26999
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульгина, Т.С.-
dc.date.accessioned2014-06-19T08:04:16Z-
dc.date.available2014-06-19T08:04:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26999-
dc.subjectмаркетингаen_US
dc.subjectперсоналаen_US
dc.subjectГруппировка методовen_US
dc.subjectПсихологические методыen_US
dc.subjectСоциологические методыen_US
dc.subjectСегментацияen_US
dc.titleСОВРЕМЕННЫЕ МЕТОДЫ МАРКЕТИНГА ПЕРСОНАЛАen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри управління персоналом і економіка праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_Suljgina_TS.pdf67,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.