Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26999
Назва: СОВРЕМЕННЫЕ МЕТОДЫ МАРКЕТИНГА ПЕРСОНАЛА
Автори: Шульгина, Т.С.
Ключові слова: маркетинга
персонала
Группировка методов
Психологические методы
Социологические методы
Сегментация
Дата публікації: 2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26999
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри управління персоналом і економіка праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_Suljgina_TS.pdf67,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.