Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22601
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гордієнко, Л.Ю. | - |
dc.contributor.author | Гордиенко, Л.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2013-09-16T12:42:34Z | - |
dc.date.available | 2013-09-16T12:42:34Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 59 - Донецьк, ДонНТУ, 2003. | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22601 | - |
dc.description | The article describes the main approaches to the theory of management training of human resources in terms of institutional transformations. Given the comparative characteristic of methods of the theory of learning in relation to the application under the management of transformation processes at the enterprise. The suggested model, the organizational and managerial transformation process-based approach of the theory of social-cognitive learning. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуті основні підходи теорії навчання (умовних рефлексів, оперантної зумовленості, соціально-когнітивної) щодо управління людськими ресурсами в умовах організаційних трансформацій. Надана порівняльна характеристика методик теорії навчання стосовно застосування при управлінні трансформаційними процесами на підприємстві. Запропоновано модель організаційно-управлінського трансформаційного процесу на основі підходу теорії соціально-когнітивного навчання. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | трансформація управління | en_US |
dc.subject | transformation management | en_US |
dc.subject | теорія навчання | en_US |
dc.subject | learning theory | en_US |
dc.subject | трансформаційний менеджер | en_US |
dc.subject | transformational manager | en_US |
dc.subject | організаційна трансформація | en_US |
dc.subject | organizational transformation | en_US |
dc.subject | соціально-когнітивне навчання | en_US |
dc.subject | socio-cognitive learning | en_US |
dc.subject | управління трансформаційними процесами | en_US |
dc.subject | management of transformational processes | en_US |
dc.title | Підходи теорії навчання щодо управління трансформаційними процесами на підприємстві | en_US |
dc.title.alternative | Подходы теории обучения к управлению трансформационными процессами на предприятии | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 59 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
134-143.pdf | 7,56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
sp_lit 134-143.pdf | 62,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.