Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22601
Title: Підходи теорії навчання щодо управління трансформаційними процесами на підприємстві
Other Titles: Подходы теории обучения к управлению трансформационными процессами на предприятии
Authors: Гордієнко, Л.Ю.
Гордиенко, Л.Ю.
Keywords: трансформація управління
transformation management
теорія навчання
learning theory
трансформаційний менеджер
transformational manager
організаційна трансформація
organizational transformation
соціально-когнітивне навчання
socio-cognitive learning
управління трансформаційними процесами
management of transformational processes
Issue Date: 2003
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 59 - Донецьк, ДонНТУ, 2003.
Abstract: Розглянуті основні підходи теорії навчання (умовних рефлексів, оперантної зумовленості, соціально-когнітивної) щодо управління людськими ресурсами в умовах організаційних трансформацій. Надана порівняльна характеристика методик теорії навчання стосовно застосування при управлінні трансформаційними процесами на підприємстві. Запропоновано модель організаційно-управлінського трансформаційного процесу на основі підходу теорії соціально-когнітивного навчання.
Description: The article describes the main approaches to the theory of management training of human resources in terms of institutional transformations. Given the comparative characteristic of methods of the theory of learning in relation to the application under the management of transformation processes at the enterprise. The suggested model, the organizational and managerial transformation process-based approach of the theory of social-cognitive learning.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22601
Appears in Collections:Випуск 59

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134-143.pdf7,56 MBAdobe PDFView/Open
sp_lit 134-143.pdf62,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.