Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХажина, Г.Х.-
dc.contributor.authorСоловьева, И.А.-
dc.date.accessioned2013-07-06T13:35:47Z-
dc.date.available2013-07-06T13:35:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22207-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectчеловеческие ресурсыen_US
dc.subjecthuman resourcesen_US
dc.subjectкорпоративное обучениеen_US
dc.subjectcorporate Trainingen_US
dc.subjectорганизационная стратегияen_US
dc.subjectorganizational strategyen_US
dc.titleСистемность как определяющий фактор формирования стратегии развития человеческих ресурсовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hazina.pdf315,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.