Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21907
Назва: Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
Автори: Вітер, Т.О.
Школяренко, О.О.
Ключові слова: Маркетингові дослідження
маркетинг
споживачі
Дата публікації: 29-бер-2012
Бібліографічний опис: Дні науки - 2012: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції: В 3т. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2012. - Т. 3. - 198 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21907
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretyko-prykladni_aspekty_ocinuvannya_rezultativ_Viter_Shkolyarenko.pdf589,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.