Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВітер, Т.О.-
dc.contributor.authorШколяренко, О.О.-
dc.date.accessioned2013-06-27T06:25:51Z-
dc.date.available2013-06-27T06:25:51Z-
dc.date.issued2012-03-29-
dc.identifier.citationДні науки - 2012: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції: В 3т. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2012. - Т. 3. - 198 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21907-
dc.subjectМаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.titleТеоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових дослідженьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretyko-prykladni_aspekty_ocinuvannya_rezultativ_Viter_Shkolyarenko.pdf589,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.