Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21907
Title: Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
Authors: Вітер, Т.О.
Школяренко, О.О.
Keywords: Маркетингові дослідження
маркетинг
споживачі
Issue Date: 29-Mar-2012
Citation: Дні науки - 2012: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції: В 3т. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2012. - Т. 3. - 198 с.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21907
Appears in Collections:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teoretyko-prykladni_aspekty_ocinuvannya_rezultativ_Viter_Shkolyarenko.pdf589,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.