Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20227
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шокотко, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Шокотко, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Shokotko, T. | - |
dc.date.accessioned | 2013-05-23T15:46:15Z | - |
dc.date.available | 2013-05-23T15:46:15Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20227 | - |
dc.description | The article reveals the essence of the effect of a new method of modern parapedagogy on learning – suggestion-trusting that can solve many educational problems. The effect of the new method of modern parapedagogy on learning –-suggestion- trusting, capable to solve educational problems is considered. The article reveals the essence of the concepts introduced by the author, and gives a detailed theoretical and practical feasibility of the method. The synthesis of two disciplines - suggestopedagogy and parapedagogy plays a key role in educating and training the young generation in Ukraine. Research experience has shown that the result of the introduction of a new technique facilitates heuristic breakthrough in home teaching. | en_US |
dc.description.abstract | Рассмотрено влияние нового метода современной парапедагогики на процесс обучения – суггесто-трастинга, способного решить множество педагогических задач. В статье раскрыта суть понятия, введенного автором, и дано детальное теоретическое и практическое обоснование метода. Синтез двух наук – суггестопедагогики и парапедагогики играет ключевую роль в воспитании и обучении подрастающего поколения Украины. Научный опыт доказал, что результат внедрения новой методики способствует эвристическому прорыву в отечественной педагогике. | en_US |
dc.description.sponsorship | Донецкий национальный университет | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | парапедагогика | en_US |
dc.subject | суггестопедагогика | en_US |
dc.subject | суггесто-трастинг | en_US |
dc.subject | педагогическое воздействие | en_US |
dc.subject | сосредоточение | en_US |
dc.subject | концентрация | en_US |
dc.subject | медитация | en_US |
dc.subject | творческое озарение | en_US |
dc.subject | парапедагогіка | en_US |
dc.subject | сугестопедагогіка | en_US |
dc.subject | сугесто-трастінг | en_US |
dc.subject | педагогічний вплив | en_US |
dc.subject | зосередження | en_US |
dc.subject | концентрація | en_US |
dc.subject | медитація | en_US |
dc.subject | творче осяяння | en_US |
dc.subject | parapedagogy | en_US |
dc.subject | suggestopedagogy | en_US |
dc.subject | suggestion-trusting | en_US |
dc.subject | teacher impact | en_US |
dc.subject | focus | en_US |
dc.subject | concentration | en_US |
dc.subject | meditation | en_US |
dc.subject | creative inspiration | en_US |
dc.title | МЕТОД СУГГЕСТО-ТРАСТИНГА В СОВРЕМЕННОЙ ПАРАПЕДАГОГИКЕ | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 11 (202) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shokotko.pdf | 233,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.