Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШокотко, Т. В.-
dc.contributor.authorШокотко, Т. В.-
dc.contributor.authorShokotko, T.-
dc.date.accessioned2013-05-23T15:46:15Z-
dc.date.available2013-05-23T15:46:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20227-
dc.descriptionThe article reveals the essence of the effect of a new method of modern parapedagogy on learning – suggestion-trusting that can solve many educational problems. The effect of the new method of modern parapedagogy on learning –-suggestion- trusting, capable to solve educational problems is considered. The article reveals the essence of the concepts introduced by the author, and gives a detailed theoretical and practical feasibility of the method. The synthesis of two disciplines - suggestopedagogy and parapedagogy plays a key role in educating and training the young generation in Ukraine. Research experience has shown that the result of the introduction of a new technique facilitates heuristic breakthrough in home teaching.en_US
dc.description.abstractРассмотрено влияние нового метода современной парапедагогики на процесс обучения – суггесто-трастинга, способного решить множество педагогических задач. В статье раскрыта суть понятия, введенного автором, и дано детальное теоретическое и практическое обоснование метода. Синтез двух наук – суггестопедагогики и парапедагогики играет ключевую роль в воспитании и обучении подрастающего поколения Украины. Научный опыт доказал, что результат внедрения новой методики способствует эвристическому прорыву в отечественной педагогике.en_US
dc.description.sponsorshipДонецкий национальный университетen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectпарапедагогикаen_US
dc.subjectсуггестопедагогикаen_US
dc.subjectсуггесто-трастингen_US
dc.subjectпедагогическое воздействиеen_US
dc.subjectсосредоточениеen_US
dc.subjectконцентрацияen_US
dc.subjectмедитацияen_US
dc.subjectтворческое озарениеen_US
dc.subjectпарапедагогікаen_US
dc.subjectсугестопедагогікаen_US
dc.subjectсугесто-трастінгen_US
dc.subjectпедагогічний впливen_US
dc.subjectзосередженняen_US
dc.subjectконцентраціяen_US
dc.subjectмедитаціяen_US
dc.subjectтворче осяянняen_US
dc.subjectparapedagogyen_US
dc.subjectsuggestopedagogyen_US
dc.subjectsuggestion-trustingen_US
dc.subjectteacher impacten_US
dc.subjectfocusen_US
dc.subjectconcentrationen_US
dc.subjectmeditationen_US
dc.subjectcreative inspirationen_US
dc.titleМЕТОД СУГГЕСТО-ТРАСТИНГА В СОВРЕМЕННОЙ ПАРАПЕДАГОГИКЕen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shokotko.pdf233,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.