Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20227
Назва: МЕТОД СУГГЕСТО-ТРАСТИНГА В СОВРЕМЕННОЙ ПАРАПЕДАГОГИКЕ
Автори: Шокотко, Т. В.
Шокотко, Т. В.
Shokotko, T.
Ключові слова: парапедагогика
суггестопедагогика
суггесто-трастинг
педагогическое воздействие
сосредоточение
концентрация
медитация
творческое озарение
парапедагогіка
сугестопедагогіка
сугесто-трастінг
педагогічний вплив
зосередження
концентрація
медитація
творче осяяння
parapedagogy
suggestopedagogy
suggestion-trusting
teacher impact
focus
concentration
meditation
creative inspiration
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Короткий огляд (реферат): Рассмотрено влияние нового метода современной парапедагогики на процесс обучения – суггесто-трастинга, способного решить множество педагогических задач. В статье раскрыта суть понятия, введенного автором, и дано детальное теоретическое и практическое обоснование метода. Синтез двух наук – суггестопедагогики и парапедагогики играет ключевую роль в воспитании и обучении подрастающего поколения Украины. Научный опыт доказал, что результат внедрения новой методики способствует эвристическому прорыву в отечественной педагогике.
Опис: The article reveals the essence of the effect of a new method of modern parapedagogy on learning – suggestion-trusting that can solve many educational problems. The effect of the new method of modern parapedagogy on learning –-suggestion- trusting, capable to solve educational problems is considered. The article reveals the essence of the concepts introduced by the author, and gives a detailed theoretical and practical feasibility of the method. The synthesis of two disciplines - suggestopedagogy and parapedagogy plays a key role in educating and training the young generation in Ukraine. Research experience has shown that the result of the introduction of a new technique facilitates heuristic breakthrough in home teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20227
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shokotko.pdf233,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.