Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20227
Назва: | МЕТОД СУГГЕСТО-ТРАСТИНГА В СОВРЕМЕННОЙ ПАРАПЕДАГОГИКЕ |
Автори: | Шокотко, Т. В. Шокотко, Т. В. Shokotko, T. |
Ключові слова: | парапедагогика суггестопедагогика суггесто-трастинг педагогическое воздействие сосредоточение концентрация медитация творческое озарение парапедагогіка сугестопедагогіка сугесто-трастінг педагогічний вплив зосередження концентрація медитація творче осяяння parapedagogy suggestopedagogy suggestion-trusting teacher impact focus concentration meditation creative inspiration |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с |
Короткий огляд (реферат): | Рассмотрено влияние нового метода современной парапедагогики на процесс обучения – суггесто-трастинга, способного решить множество педагогических задач. В статье раскрыта суть понятия, введенного автором, и дано детальное теоретическое и практическое обоснование метода. Синтез двух наук – суггестопедагогики и парапедагогики играет ключевую роль в воспитании и обучении подрастающего поколения Украины. Научный опыт доказал, что результат внедрения новой методики способствует эвристическому прорыву в отечественной педагогике. |
Опис: | The article reveals the essence of the effect of a new method of modern parapedagogy on learning – suggestion-trusting that can solve many educational problems. The effect of the new method of modern parapedagogy on learning –-suggestion- trusting, capable to solve educational problems is considered. The article reveals the essence of the concepts introduced by the author, and gives a detailed theoretical and practical feasibility of the method. The synthesis of two disciplines - suggestopedagogy and parapedagogy plays a key role in educating and training the young generation in Ukraine. Research experience has shown that the result of the introduction of a new technique facilitates heuristic breakthrough in home teaching. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20227 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 11 (202) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shokotko.pdf | 233,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.