Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКратт, О.А.-
dc.contributor.authorСлоква, М.Г.-
dc.date.accessioned2013-05-23T12:08:29Z-
dc.date.available2013-05-23T12:08:29Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationКратт О.А. Гносеологічні аспекти сегментації товарного ринку / О.А. Кратт, М.Г. Слоква // Торгівля і ринок України. Збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. Випуск 11. Том 1. Донецьк: ДонДУЕТ, 2000.-288с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20205-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький державний університет економіки і торгівліen_US
dc.titleГносеологічні аспекти сегментації товарного ринкуen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doc4.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.