Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20205
Title: Гносеологічні аспекти сегментації товарного ринку
Authors: Кратт, О.А.
Слоква, М.Г.
Issue Date: 2000
Publisher: Донецький державний університет економіки і торгівлі
Citation: Кратт О.А. Гносеологічні аспекти сегментації товарного ринку / О.А. Кратт, М.Г. Слоква // Торгівля і ринок України. Збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. Випуск 11. Том 1. Донецьк: ДонДУЕТ, 2000.-288с.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20205
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Doc4.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.