Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20205
Назва: Гносеологічні аспекти сегментації товарного ринку
Автори: Кратт, О.А.
Слоква, М.Г.
Дата публікації: 2000
Видавництво: Донецький державний університет економіки і торгівлі
Бібліографічний опис: Кратт О.А. Гносеологічні аспекти сегментації товарного ринку / О.А. Кратт, М.Г. Слоква // Торгівля і ринок України. Збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. Випуск 11. Том 1. Донецьк: ДонДУЕТ, 2000.-288с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20205
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doc4.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.