Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20170
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вовк, О. І. | - |
dc.contributor.author | Вовк, Е. И. | - |
dc.contributor.author | Vovk, О. | - |
dc.date.accessioned | 2013-05-23T09:16:09Z | - |
dc.date.available | 2013-05-23T09:16:09Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20170 | - |
dc.description | The article deals with the problem of students’ knowledge space development in the process of foreign language acquisition. Knowledge space, represented by concepts, is the result of cognitive activity of a personality | en_US |
dc.description.abstract | У статті йдеться про особливості розвитку й розширення знаннєвого простору студентів під час оволодіння іноземною мовою. Знаннєвий простір, який складається з концептів, представлених різними когнітивними структурами, є результатом пізнавальної діяльності людини. | en_US |
dc.description.sponsorship | Навчально-науковий інститут іноземних мов, Національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | знаниевое пространство | en_US |
dc.subject | концепт, концептуализация | en_US |
dc.subject | категоризация | en_US |
dc.subject | познание | en_US |
dc.subject | предзнание | en_US |
dc.subject | когнитивная база | en_US |
dc.subject | индивидуальное когнитивное пространство | en_US |
dc.subject | ментальные конструкты | en_US |
dc.subject | knowledge space | en_US |
dc.subject | concept | en_US |
dc.subject | conceptualization | en_US |
dc.subject | categorization | en_US |
dc.subject | cognition | en_US |
dc.subject | basic knowledge | en_US |
dc.subject | cognitive base | en_US |
dc.subject | individual cognitive space, | en_US |
dc.subject | mental constructs | en_US |
dc.subject | знаннєвий простір | en_US |
dc.subject | концепт | en_US |
dc.subject | концептуалізація | en_US |
dc.subject | категоризація | en_US |
dc.subject | пізнання | en_US |
dc.subject | передзнання | en_US |
dc.subject | когнітивна база | en_US |
dc.subject | індивідуальний когнітивний простір | en_US |
dc.subject | розумові конструкти. | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗНАННЄВОГО ПРОСТОРУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ | en_US |
dc.title.alternative | Особенности формирования знаниевого пространства студентов в процессе овладения иностранным языком | en_US |
dc.title.alternative | Specific Features of Students’ Knowledge Space Development in the Process of Foreign Language Acquisition | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 11 (202) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vovk.pdf | 298,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.