Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20170
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗНАННЄВОГО ПРОСТОРУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ |
Other Titles: | Особенности формирования знаниевого пространства студентов в процессе овладения иностранным языком Specific Features of Students’ Knowledge Space Development in the Process of Foreign Language Acquisition |
Authors: | Вовк, О. І. Вовк, Е. И. Vovk, О. |
Keywords: | знаниевое пространство концепт, концептуализация категоризация познание предзнание когнитивная база индивидуальное когнитивное пространство ментальные конструкты knowledge space concept conceptualization categorization cognition basic knowledge cognitive base individual cognitive space, mental constructs знаннєвий простір концепт концептуалізація категоризація пізнання передзнання когнітивна база індивідуальний когнітивний простір розумові конструкти. |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с |
Abstract: | У статті йдеться про особливості розвитку й розширення знаннєвого простору студентів під час оволодіння іноземною мовою. Знаннєвий простір, який складається з концептів, представлених різними когнітивними структурами, є результатом пізнавальної діяльності людини. |
Description: | The article deals with the problem of students’ knowledge space development in the process of foreign language acquisition. Knowledge space, represented by concepts, is the result of cognitive activity of a personality |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20170 |
Appears in Collections: | Випуск 11 (202) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.