Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20170
Title: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗНАННЄВОГО ПРОСТОРУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ
Other Titles: Особенности формирования знаниевого пространства студентов в процессе овладения иностранным языком
Specific Features of Students’ Knowledge Space Development in the Process of Foreign Language Acquisition
Authors: Вовк, О. І.
Вовк, Е. И.
Vovk, О.
Keywords: знаниевое пространство
концепт, концептуализация
категоризация
познание
предзнание
когнитивная база
индивидуальное когнитивное пространство
ментальные конструкты
knowledge space
concept
conceptualization
categorization
cognition
basic knowledge
cognitive base
individual cognitive space,
mental constructs
знаннєвий простір
концепт
концептуалізація
категоризація
пізнання
передзнання
когнітивна база
індивідуальний когнітивний простір
розумові конструкти.
Issue Date: 2012
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Abstract: У статті йдеться про особливості розвитку й розширення знаннєвого простору студентів під час оволодіння іноземною мовою. Знаннєвий простір, який складається з концептів, представлених різними когнітивними структурами, є результатом пізнавальної діяльності людини.
Description: The article deals with the problem of students’ knowledge space development in the process of foreign language acquisition. Knowledge space, represented by concepts, is the result of cognitive activity of a personality
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20170
Appears in Collections:Випуск 11 (202)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovk.pdf298,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.