Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20121
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Каверина, О. Г. | - |
dc.contributor.author | Паниотова, Д. Ю. | - |
dc.contributor.author | Каверіна, О. Г. | - |
dc.contributor.author | Паніотова, Д. Ю. | - |
dc.contributor.author | Kaverina, О. | - |
dc.contributor.author | Paniotova, D. | - |
dc.date.accessioned | 2013-05-23T07:42:14Z | - |
dc.date.available | 2013-05-23T07:42:14Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20121 | - |
dc.description | The problem of didactic interrelation between a teacher and a student in the integrative management conditions of learning-cognitive performance is one of the up-to-date in the higher technical school. The content, forms, methods, and organizational forms of this process also undergo definite changes. | en_US |
dc.description.abstract | Проблема дидактичного взаимодействия преподавателя и студента в условиях интегрированного управления учебно-познавательной деятельностью является одной из более актуальных в высшей технической школе. В контексте такого взаимодействия испытывают изменения содержание, форма, методы, организационные формы учебы | en_US |
dc.description.sponsorship | Донецкий национальный технический университет | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | профессиональная подготовка | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | professional training | en_US |
dc.subject | диалогизация | - |
dc.subject | гуманитарное образовательное пространство | - |
dc.subject | самообразовательный процесс | - |
dc.subject | рефлексия собственной деятельности | - |
dc.subject | учебно-познавательная деятельность | - |
dc.subject | діалогізація | - |
dc.subject | гуманітарний освітній простір | - |
dc.subject | самоосвітній процес | - |
dc.subject | рефлексія власної діяльності | - |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | - |
dc.subject | dialogization | - |
dc.subject | humanitarian educational space | - |
dc.subject | selfeducational process | - |
dc.subject | reflection of proper activity | - |
dc.subject | teaching and cognitive activity | - |
dc.title | ДИДАКТИЧЕСКОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ ПРЕПОДАВАТЕЛЯ И СТУДЕНТА В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОСТРАНСТВЕ ВЫСШЕГО ТЕХНИЧЕСКОГО УЧЕБНОГО ЗАВЕДЕНИЯ | en_US |
dc.title.alternative | Дидактична взаємодія викладача і студента в освітньому просторі вищого навчального технічного закладу | en_US |
dc.title.alternative | A Teacher and a Student Didactic Interrelation in the Higher Technical Educational Establishment | en_US |
Appears in Collections: | Випуск 11 (202) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kaverina.pdf | 244,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.