Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20121
Title: ДИДАКТИЧЕСКОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ ПРЕПОДАВАТЕЛЯ И СТУДЕНТА В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОСТРАНСТВЕ ВЫСШЕГО ТЕХНИЧЕСКОГО УЧЕБНОГО ЗАВЕДЕНИЯ
Other Titles: Дидактична взаємодія викладача і студента в освітньому просторі вищого навчального технічного закладу
A Teacher and a Student Didactic Interrelation in the Higher Technical Educational Establishment
Authors: Каверина, О. Г.
Паниотова, Д. Ю.
Каверіна, О. Г.
Паніотова, Д. Ю.
Kaverina, О.
Paniotova, D.
Keywords: профессиональная подготовка
професійна підготовка
professional training
диалогизация
гуманитарное образовательное пространство
самообразовательный процесс
рефлексия собственной деятельности
учебно-познавательная деятельность
діалогізація
гуманітарний освітній простір
самоосвітній процес
рефлексія власної діяльності
навчально-пізнавальна діяльність
dialogization
humanitarian educational space
selfeducational process
reflection of proper activity
teaching and cognitive activity
Issue Date: 2012
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Abstract: Проблема дидактичного взаимодействия преподавателя и студента в условиях интегрированного управления учебно-познавательной деятельностью является одной из более актуальных в высшей технической школе. В контексте такого взаимодействия испытывают изменения содержание, форма, методы, организационные формы учебы
Description: The problem of didactic interrelation between a teacher and a student in the integrative management conditions of learning-cognitive performance is one of the up-to-date in the higher technical school. The content, forms, methods, and organizational forms of this process also undergo definite changes.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20121
Appears in Collections:Випуск 11 (202)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kaverina.pdf244,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.