Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБАННИКОВА, А.П.-
dc.contributor.authorШИНКАРЕНКО, В.Г.-
dc.date.accessioned2013-05-17T15:38:47Z-
dc.date.available2013-05-17T15:38:47Z-
dc.date.issued2013-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: Материалы VII Всеукр. науч. конф. молодых учен. и студ. (18 апреля 2013 г., г. Донецк, ДонНТУ): Т 1 — Донецк: ДонНТУ, 2013. — 210 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19937-
dc.description.abstractОбоснована сущность понятия «услугово-маркетинговая стратегия СТО».en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectуслугово-маркетинговая стратегияen_US
dc.subjectпродуктen_US
dc.titleОБОСНОВАНИЕ ПОНЯТИЯ «УСЛУГОВО-МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ СТО»en_US
Розташовується у зібраннях:VII конференция 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BANNIKOVA .pdf214,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.