Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19937
Назва: ОБОСНОВАНИЕ ПОНЯТИЯ «УСЛУГОВО-МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ СТО»
Автори: БАННИКОВА, А.П.
ШИНКАРЕНКО, В.Г.
Ключові слова: услугово-маркетинговая стратегия
продукт
Дата публікації: кві-2013
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: Материалы VII Всеукр. науч. конф. молодых учен. и студ. (18 апреля 2013 г., г. Донецк, ДонНТУ): Т 1 — Донецк: ДонНТУ, 2013. — 210 с.
Короткий огляд (реферат): Обоснована сущность понятия «услугово-маркетинговая стратегия СТО».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19937
Розташовується у зібраннях:VII конференция 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BANNIKOVA .pdf214,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.