Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18816
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКОРЧАГІНА, Ю. П.-
dc.contributor.authorКорчагина, Ю. П.-
dc.contributor.authorKorchagina, Y.-
dc.date.accessioned2013-04-18T09:29:29Z-
dc.date.available2013-04-18T09:29:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18816-
dc.descriptionIn the article the characteristics of integrative and competencetive approaches to the humanitarian training for future specialists of technical profile in the sphere of the higher education are stated. Modern scientists use different approaches to the problem of investigation of the phenomenon of the professionally-oriented learning. Earlier there were two - three approaches in the pedagogical practice, but nowadays the list of them has increased noticeably. Ukraine is converting to the way of humanitarian development, so the new methodological approach is required for the system of the higher education. It is relevant to determine the most effective approach of all being.en_US
dc.description.abstractУ статті дана характеристика інтегративного та компетентнісного підходів до гуманітарної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю у сфері вищої освіти. Сучасні науковці використовують різні підходи до проблеми дослідження феномену особистісно орієнтованої освіти. Слово «підхід» вживають як дослідники так і практики. Якщо раніше в педагогічній практиці йшлося фактично про два - три підходи, то нині перелік підходів суттєво поповнився. Виходячи з розуміння необхідності переходу України на шлях гуманітарного розвитку, система вищої освіти потребує нового методологічного підходу до його органгзації і змісту. Саме тому, важливим питанням сьогодення є визначення найєфективнішого з них.en_US
dc.description.sponsorshipДонецький національний технічний університетen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с-
dc.subjectгуманізаціяen_US
dc.subjectгуманизацияen_US
dc.subjecthumanizationen_US
dc.subjectгуманітаризація-
dc.subjectпрофесійна підготовка-
dc.subjectінтеграція-
dc.subjectінтегративний підхід-
dc.subjectкомпетентність-
dc.subjectкомпнтентнісний підхід-
dc.subjectінженерна діяльність-
dc.subjectособистість-
dc.subjectгуманитаризация-
dc.subjectпрофессиональная подготовка-
dc.subjectинтеграция-
dc.subjectинтегративный подход-
dc.subjectкомпетентность-
dc.subjectкомпетентносный подход-
dc.subjectинженерная деятельность-
dc.subjectличность-
dc.subjecthumanitarization-
dc.subjectprofessional training-
dc.subjectintegration-
dc.subjectintegrative approach-
dc.subjectcompetence-
dc.subjectcompetencetive approach-
dc.subjectpersonality-
dc.subjectengineering activity-
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.en_US
dc.title.alternativeСовременные подходы к гуманитарной подготовке студентов высших технических учебных заведенийen_US
dc.title.alternativeThe modern approaches to humanitarian training for the students of the insitutes of higher educationen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 10 (193)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
korchag.pdf252,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.