Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18816
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | КОРЧАГІНА, Ю. П. | - |
dc.contributor.author | Корчагина, Ю. П. | - |
dc.contributor.author | Korchagina, Y. | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-18T09:29:29Z | - |
dc.date.available | 2013-04-18T09:29:29Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18816 | - |
dc.description | In the article the characteristics of integrative and competencetive approaches to the humanitarian training for future specialists of technical profile in the sphere of the higher education are stated. Modern scientists use different approaches to the problem of investigation of the phenomenon of the professionally-oriented learning. Earlier there were two - three approaches in the pedagogical practice, but nowadays the list of them has increased noticeably. Ukraine is converting to the way of humanitarian development, so the new methodological approach is required for the system of the higher education. It is relevant to determine the most effective approach of all being. | en_US |
dc.description.abstract | У статті дана характеристика інтегративного та компетентнісного підходів до гуманітарної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю у сфері вищої освіти. Сучасні науковці використовують різні підходи до проблеми дослідження феномену особистісно орієнтованої освіти. Слово «підхід» вживають як дослідники так і практики. Якщо раніше в педагогічній практиці йшлося фактично про два - три підходи, то нині перелік підходів суттєво поповнився. Виходячи з розуміння необхідності переходу України на шлях гуманітарного розвитку, система вищої освіти потребує нового методологічного підходу до його органгзації і змісту. Саме тому, важливим питанням сьогодення є визначення найєфективнішого з них. | en_US |
dc.description.sponsorship | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с | - |
dc.subject | гуманізація | en_US |
dc.subject | гуманизация | en_US |
dc.subject | humanization | en_US |
dc.subject | гуманітаризація | - |
dc.subject | професійна підготовка | - |
dc.subject | інтеграція | - |
dc.subject | інтегративний підхід | - |
dc.subject | компетентність | - |
dc.subject | компнтентнісний підхід | - |
dc.subject | інженерна діяльність | - |
dc.subject | особистість | - |
dc.subject | гуманитаризация | - |
dc.subject | профессиональная подготовка | - |
dc.subject | интеграция | - |
dc.subject | интегративный подход | - |
dc.subject | компетентность | - |
dc.subject | компетентносный подход | - |
dc.subject | инженерная деятельность | - |
dc.subject | личность | - |
dc.subject | humanitarization | - |
dc.subject | professional training | - |
dc.subject | integration | - |
dc.subject | integrative approach | - |
dc.subject | competence | - |
dc.subject | competencetive approach | - |
dc.subject | personality | - |
dc.subject | engineering activity | - |
dc.title | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. | en_US |
dc.title.alternative | Современные подходы к гуманитарной подготовке студентов высших технических учебных заведений | en_US |
dc.title.alternative | The modern approaches to humanitarian training for the students of the insitutes of higher education | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 10 (193) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
korchag.pdf | 252,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.