Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХОМЕНКО, П. В.-
dc.contributor.authorХоменко, П.В.-
dc.contributor.authorKhomenko, P.V.-
dc.date.accessioned2013-04-18T09:25:04Z-
dc.date.available2013-04-18T09:25:04Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університетуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18815-
dc.descriptionThe background and development of the problem of integration of knowledge in the history of foreign and local pedagogical science is considered in the article. Modern methodological modern methodological approaches to integration of knowledge are determined and the functions of intersubjects relations, their ways of realizations in the system of education nowadays are revealed. The problems and drawbacks of the system of integration of knowledge are analysed.en_US
dc.description.abstractРозглянуто виникнення та становлення проблеми інтеграції знань в історії зарубіжної та вітчизняної педагогічної думки. Узагальнено сучасні методологічні підходи до інтеграції та визначено функції міжпредметних зв’язків та шляхи їх реалізації у системі сучасної освіти. Проаналізовано проблеми та недоліки системи інтеграції знань на сучасному етапі.en_US
dc.description.sponsorshipПолтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленкаen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с-
dc.subjectінтеграція знаньen_US
dc.subjectинтеграция знанийen_US
dc.subjectintegration of knowledgeen_US
dc.subjectміжпредметні зв’язки-
dc.subjectінтегративна професійна підготовка-
dc.subjectміждисциплінарна структура знань-
dc.subjectцілісність знань-
dc.subjectсистемність-
dc.subjectдиференціація-
dc.subjectмежпредметные связи-
dc.subjectинтегративная профессиональная подготовка-
dc.subjectмеждисциплинарная структура знаний-
dc.subjectцелостность знаний-
dc.subjectсистемность-
dc.subjectдифференциация-
dc.subjectintersubject relation-
dc.subjectintegrative professional education (training)-
dc.subjectinterdisciplined structure of knowledge-
dc.subjectintegral of knowledge-
dc.subjectsystematic approach-
dc.subjectdifferentiation-
dc.titleГЕНЕЗИС ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ В ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИen_US
dc.title.alternativeГенезис проблемы интеграции знаний в истории педагогической мыслиen_US
dc.title.alternativeGenesis of the problem of integration of knowledge in the history of pedagogical thoughten_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 10 (193)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
khomen.pdf272,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.