Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18815
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ХОМЕНКО, П. В. | - |
dc.contributor.author | Хоменко, П.В. | - |
dc.contributor.author | Khomenko, P.V. | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-18T09:25:04Z | - |
dc.date.available | 2013-04-18T09:25:04Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18815 | - |
dc.description | The background and development of the problem of integration of knowledge in the history of foreign and local pedagogical science is considered in the article. Modern methodological modern methodological approaches to integration of knowledge are determined and the functions of intersubjects relations, their ways of realizations in the system of education nowadays are revealed. The problems and drawbacks of the system of integration of knowledge are analysed. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто виникнення та становлення проблеми інтеграції знань в історії зарубіжної та вітчизняної педагогічної думки. Узагальнено сучасні методологічні підходи до інтеграції та визначено функції міжпредметних зв’язків та шляхи їх реалізації у системі сучасної освіти. Проаналізовано проблеми та недоліки системи інтеграції знань на сучасному етапі. | en_US |
dc.description.sponsorship | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с | - |
dc.subject | інтеграція знань | en_US |
dc.subject | интеграция знаний | en_US |
dc.subject | integration of knowledge | en_US |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | - |
dc.subject | інтегративна професійна підготовка | - |
dc.subject | міждисциплінарна структура знань | - |
dc.subject | цілісність знань | - |
dc.subject | системність | - |
dc.subject | диференціація | - |
dc.subject | межпредметные связи | - |
dc.subject | интегративная профессиональная подготовка | - |
dc.subject | междисциплинарная структура знаний | - |
dc.subject | целостность знаний | - |
dc.subject | системность | - |
dc.subject | дифференциация | - |
dc.subject | intersubject relation | - |
dc.subject | integrative professional education (training) | - |
dc.subject | interdisciplined structure of knowledge | - |
dc.subject | integral of knowledge | - |
dc.subject | systematic approach | - |
dc.subject | differentiation | - |
dc.title | ГЕНЕЗИС ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ В ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ | en_US |
dc.title.alternative | Генезис проблемы интеграции знаний в истории педагогической мысли | en_US |
dc.title.alternative | Genesis of the problem of integration of knowledge in the history of pedagogical thought | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 10 (193) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
khomen.pdf | 272,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.