Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18810
Назва: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ПОТРЕБИ У ТВОРЧІЙ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
Інші назви: Методологические основы формирования у будущих инженеров потребности в творческой самореализации
Methodological fundamentals of formation of future engineers’ need of creative self-realization
Автори: КАБАНЕЦЬ, М. М.
Кабанец, М. Н.
Kabanets, M.
Ключові слова: творча самореалізація
творческая самореализация
creative self-realization
потреба майбутнього інженера у творчій самореалізації
професійна підготовка майбутніх інженерів
потребность будущего инженера в творческой самореализации
профессиональная подготовка будущих инженеров
future engineers’ need of creative self-realization
professional education of engineers
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету.
Серія/номер: Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
Короткий огляд (реферат): Формування потреби у творчій самореалізації у майбутніх інженерів у вищих технічних навчальних закладах ґрунтується на методологічних підходах гуманістичної педагогіки та закономірностях формування відповідної потреби, які відбивають механізми розвитку потребнісно-мотиваційної сфери людини, вікові особливості студентського віку та специфіку інженерної творчості.
Опис: Formation of future engineers’ need of creative self-realization in higher educational institutions of engineering sciences is based on methodological approaches of humanistic pedagogy and laws of formation of the corresponding need which reflect mechanisms of motivation development, age peculiarities of students and specificity of engineering creativity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18810
Розташовується у зібраннях:Випуск 10 (193)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kabanets.pdf232,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.