Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/186
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамостроенко, Г.М.-
dc.contributor.authorПрокофьев, А.В.-
dc.date.accessioned2010-11-24T11:46:49Z-
dc.date.available2010-11-24T11:46:49Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 31 - 3 (117). - Донецьк, ДонНТУ, 2007. - С. 78 - 81en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/186-
dc.descriptionThe problem of relations of logistics and marketing seen as a tool to improve management effectiveness.-
dc.description.abstractПроблема отношений логистики и маркетинга рассматривается как средство повышения эффективности управления.-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;15-
dc.subjectэффективность управления-
dc.subjectmanagement efficiency-
dc.subjectлогистика-
dc.subjectlogistics-
dc.subjectинституционализация-
dc.subjectinstitutionalization-
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectmarketing-
dc.subjectлогисто-маркетинг-
dc.titleИнституционализация синергии логисто-маркетингаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 31 - 3 (117)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Институционализация синергии логисто-маркетинга.pdf154,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.