Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/186
Назва: Институционализация синергии логисто-маркетинга
Автори: Самостроенко, Г.М.
Прокофьев, А.В.
Ключові слова: эффективность управления
management efficiency
логистика
logistics
институционализация
institutionalization
маркетинг
marketing
логисто-маркетинг
Дата публікації: 2007
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 31 - 3 (117). - Донецьк, ДонНТУ, 2007. - С. 78 - 81
Серія/номер: Економічна;15
Короткий огляд (реферат): Проблема отношений логистики и маркетинга рассматривается как средство повышения эффективности управления.
Опис: The problem of relations of logistics and marketing seen as a tool to improve management effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/186
Розташовується у зібраннях:Випуск 31 - 3 (117)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Институционализация синергии логисто-маркетинга.pdf154,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.