Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18612
Назва: ДІАГНОСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ УПРАВЛІНСЬКО-КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
Інші назви: Диагностика уровней сформированности управленческо- коммуникативных качеств будущих преподавателей естественных дисциплин
Diagnostics of Levels of Development of Administrative and Communicative Qualities of Would-Be Teachers of Natural Sciences
Автори: ТОЛСТОП’ЯТОВА, О. В.
Толстопятова, Е. В.
Tolstopiatova, O.
Ключові слова: administrative and communicative qualities
would-be teachers of natural sciences
levels of development
structural components
управленческо-коммуникативные качества
будущие преподаватели естественных дисциплин
уровни сформированности
структурные компоненты
управлінсько-комунікативні якості
майбутні викладачі природничих дисциплін
рівні сформованості
структурні компоненти
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню рівнів сформованості управлінсько-комунікативних якостей майбутніх викладачів природничих дисциплін. Виділено наступні структурні компоненти управлінсько-комунікативних якостей майбутніх викладачів: мотиваційний, когнітивний, поведінковий
Опис: The article deals with the analysis of the levels of development of the administrative and communicative qualities of would-be teachers of natural sciences. The following structural components of the administrative and communicative qualities of would-be teachers have been discriminated, namely the motivational, cognitive and actional ones. Based on the results of the research, the author comes to the conclusion that the level of the development of the administrative and communicative qualities of the respondents proves to be only good enough and requires the creation of a system of pedagogical conditions aimed at its rise and correction
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18612
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolstop.pdf257,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.