Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18612
Назва: | ДІАГНОСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ УПРАВЛІНСЬКО-КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН |
Інші назви: | Диагностика уровней сформированности управленческо- коммуникативных качеств будущих преподавателей естественных дисциплин Diagnostics of Levels of Development of Administrative and Communicative Qualities of Would-Be Teachers of Natural Sciences |
Автори: | ТОЛСТОП’ЯТОВА, О. В. Толстопятова, Е. В. Tolstopiatova, O. |
Ключові слова: | administrative and communicative qualities would-be teachers of natural sciences levels of development structural components управленческо-коммуникативные качества будущие преподаватели естественных дисциплин уровни сформированности структурные компоненты управлінсько-комунікативні якості майбутні викладачі природничих дисциплін рівні сформованості структурні компоненти |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню рівнів сформованості управлінсько-комунікативних якостей майбутніх викладачів природничих дисциплін. Виділено наступні структурні компоненти управлінсько-комунікативних якостей майбутніх викладачів: мотиваційний, когнітивний, поведінковий |
Опис: | The article deals with the analysis of the levels of development of the administrative and communicative qualities of would-be teachers of natural sciences. The following structural components of the administrative and communicative qualities of would-be teachers have been discriminated, namely the motivational, cognitive and actional ones. Based on the results of the research, the author comes to the conclusion that the level of the development of the administrative and communicative qualities of the respondents proves to be only good enough and requires the creation of a system of pedagogical conditions aimed at its rise and correction |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18612 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(12) 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tolstop.pdf | 257,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.