Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18603
Назва: СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПРОФЕСІЙНЕ ДОВГОЛІТТЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА»
Інші назви: Сущность понятия «профессиональное долголетие будущего педагога»
The Essence of the Concept "Professional Longevity of a Future Teacher"
Автори: КРИВОШЕЄВА, Г. Л.
Кривошеева, Г. Л.
Krivosheeva, G.
Ключові слова: teacher
future teacher
longevity
active longevity
professional longevity
prolonged pedagogical activity
педагог
будущий педагог
долголетие
активное долголетие
профессиональное долголетие будущего педагога
пролонгированная профессионально-педагогическая деятельность
педагог
майбутній педагог
довголіття
активне довголіття
професійне довголіття майбутнього педагога
пролонгована професійно-педагогічна діяльність
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
Короткий огляд (реферат): У статті всебічно розглядається поняття «професійне довголіття майбутнього педагога». Формулюються визначення активного довголіття, професійного довголіття, пролонгованої професійної діяльності майбутнього педагога. Дається характеристика структурних компонентів професійного довголіття педагога – духовного, соціального, інтелектуального, психологічного, фізичного – як цілісного складного феномену. Доводиться, що професійне довголіття майбутнього педагога – це показник його професійної самоактуалізації
Опис: The article considers the сoncept "professional longevity of a future teacher". The author gives the definitions of active longevity, prolonged professional activity of a future teacher and provide the description of structural components of teachers' professional longevity (such as spiritual, social, intellectual, psychological and physical) as an integral complex phenomenon. Professional longevity of a future teacher can be understood as a complex of personal properties necessary for achieving a high level of professional activity. The author proves that future teachers professional longevity is an indicator of their professional self-actualization
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18603
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krivosh.pdf268,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.