Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18603
Назва: | СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПРОФЕСІЙНЕ ДОВГОЛІТТЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА» |
Інші назви: | Сущность понятия «профессиональное долголетие будущего педагога» The Essence of the Concept "Professional Longevity of a Future Teacher" |
Автори: | КРИВОШЕЄВА, Г. Л. Кривошеева, Г. Л. Krivosheeva, G. |
Ключові слова: | teacher future teacher longevity active longevity professional longevity prolonged pedagogical activity педагог будущий педагог долголетие активное долголетие профессиональное долголетие будущего педагога пролонгированная профессионально-педагогическая деятельность педагог майбутній педагог довголіття активне довголіття професійне довголіття майбутнього педагога пролонгована професійно-педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с |
Короткий огляд (реферат): | У статті всебічно розглядається поняття «професійне довголіття майбутнього педагога». Формулюються визначення активного довголіття, професійного довголіття, пролонгованої професійної діяльності майбутнього педагога. Дається характеристика структурних компонентів професійного довголіття педагога – духовного, соціального, інтелектуального, психологічного, фізичного – як цілісного складного феномену. Доводиться, що професійне довголіття майбутнього педагога – це показник його професійної самоактуалізації |
Опис: | The article considers the сoncept "professional longevity of a future teacher". The author gives the definitions of active longevity, prolonged professional activity of a future teacher and provide the description of structural components of teachers' professional longevity (such as spiritual, social, intellectual, psychological and physical) as an integral complex phenomenon. Professional longevity of a future teacher can be understood as a complex of personal properties necessary for achieving a high level of professional activity. The author proves that future teachers professional longevity is an indicator of their professional self-actualization |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18603 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(12) 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
krivosh.pdf | 268,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.