Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКРИВОШЕЄВА, Г. Л.-
dc.contributor.authorКривошеева, Г. Л.-
dc.contributor.authorKrivosheeva, G.-
dc.date.accessioned2013-04-15T21:34:55Z-
dc.date.available2013-04-15T21:34:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 сen_US
dc.identifier.otherУДК 37.032 – 057.87-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18603-
dc.descriptionThe article considers the сoncept "professional longevity of a future teacher". The author gives the definitions of active longevity, prolonged professional activity of a future teacher and provide the description of structural components of teachers' professional longevity (such as spiritual, social, intellectual, psychological and physical) as an integral complex phenomenon. Professional longevity of a future teacher can be understood as a complex of personal properties necessary for achieving a high level of professional activity. The author proves that future teachers professional longevity is an indicator of their professional self-actualizationen_US
dc.description.abstractУ статті всебічно розглядається поняття «професійне довголіття майбутнього педагога». Формулюються визначення активного довголіття, професійного довголіття, пролонгованої професійної діяльності майбутнього педагога. Дається характеристика структурних компонентів професійного довголіття педагога – духовного, соціального, інтелектуального, психологічного, фізичного – як цілісного складного феномену. Доводиться, що професійне довголіття майбутнього педагога – це показник його професійної самоактуалізаціїen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectfuture teacheren_US
dc.subjectlongevityen_US
dc.subjectactive longevityen_US
dc.subjectprofessional longevityen_US
dc.subjectprolonged pedagogical activityen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.subjectбудущий педагогen_US
dc.subjectдолголетиеen_US
dc.subjectактивное долголетиеen_US
dc.subjectпрофессиональное долголетие будущего педагогаen_US
dc.subjectпролонгированная профессионально-педагогическая деятельностьen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.subjectмайбутній педагогen_US
dc.subjectдовголіттяen_US
dc.subjectактивне довголіттяen_US
dc.subjectпрофесійне довголіття майбутнього педагогаen_US
dc.subjectпролонгована професійно-педагогічна діяльністьen_US
dc.titleСУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПРОФЕСІЙНЕ ДОВГОЛІТТЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА»en_US
dc.title.alternativeСущность понятия «профессиональное долголетие будущего педагога»en_US
dc.title.alternativeThe Essence of the Concept "Professional Longevity of a Future Teacher"en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krivosh.pdf268,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.