Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18602
Назва: ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ
Інші назви: Психофизиологические аспекты использования информационно-коммуникационных технологий в обучении
Psychophysiological Aspects of Using ICT in Education
Автори: КРАВЧЕНКО, Н. В.
КРАВЧЕНКО, Д. В.
Кравченко, Н. В.
Кравченко, Д. В.
Kravchenko, N.
Кravchenko, D.
Ключові слова: information and communication technologies
application of ICT in education
psychophysiology
pedagogical competence
higher education
информационно-коммуникационные технологии
способы применения ИКТ в обучении
психофизиология человека
педагогические компетенции
высшая школа
інформаційно-комунікаційні технології
засоби використання ІКТ у навчанні
психофізіологія людини
педагогічні компетенцї
вища школа
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовуються практичні рекомендації до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні з урахуванням психофізіології людини
Опис: The paper provides practical recommendations for the use of ICT in education taking into account human psychophysiology. Practical recommendations for the organizing the educational process, based of psycho-physiological characteristics of a person are given for different forms of learning
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18602
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kravch.pdf274,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.