Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18602
Назва: | ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ |
Інші назви: | Психофизиологические аспекты использования информационно-коммуникационных технологий в обучении Psychophysiological Aspects of Using ICT in Education |
Автори: | КРАВЧЕНКО, Н. В. КРАВЧЕНКО, Д. В. Кравченко, Н. В. Кравченко, Д. В. Kravchenko, N. Кravchenko, D. |
Ключові слова: | information and communication technologies application of ICT in education psychophysiology pedagogical competence higher education информационно-коммуникационные технологии способы применения ИКТ в обучении психофизиология человека педагогические компетенции высшая школа інформаційно-комунікаційні технології засоби використання ІКТ у навчанні психофізіологія людини педагогічні компетенцї вища школа |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовуються практичні рекомендації до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні з урахуванням психофізіології людини |
Опис: | The paper provides practical recommendations for the use of ICT in education taking into account human psychophysiology. Practical recommendations for the organizing the educational process, based of psycho-physiological characteristics of a person are given for different forms of learning |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18602 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(12) 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kravch.pdf | 274,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.