Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18602
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | КРАВЧЕНКО, Н. В. | - |
dc.contributor.author | КРАВЧЕНКО, Д. В. | - |
dc.contributor.author | Кравченко, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Кравченко, Д. В. | - |
dc.contributor.author | Kravchenko, N. | - |
dc.contributor.author | Кravchenko, D. | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-15T21:27:53Z | - |
dc.date.available | 2013-04-15T21:27:53Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с | en_US |
dc.identifier.other | УДК 371.132:378.147:681.3.06(07) | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18602 | - |
dc.description | The paper provides practical recommendations for the use of ICT in education taking into account human psychophysiology. Practical recommendations for the organizing the educational process, based of psycho-physiological characteristics of a person are given for different forms of learning | en_US |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовуються практичні рекомендації до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні з урахуванням психофізіології людини | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | information and communication technologies | en_US |
dc.subject | application of ICT in education | en_US |
dc.subject | psychophysiology | en_US |
dc.subject | pedagogical competence | en_US |
dc.subject | higher education | en_US |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | en_US |
dc.subject | способы применения ИКТ в обучении | en_US |
dc.subject | психофизиология человека | en_US |
dc.subject | педагогические компетенции | en_US |
dc.subject | высшая школа | en_US |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | en_US |
dc.subject | засоби використання ІКТ у навчанні | en_US |
dc.subject | психофізіологія людини | en_US |
dc.subject | педагогічні компетенцї | en_US |
dc.subject | вища школа | en_US |
dc.title | ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ | en_US |
dc.title.alternative | Психофизиологические аспекты использования информационно-коммуникационных технологий в обучении | en_US |
dc.title.alternative | Psychophysiological Aspects of Using ICT in Education | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(12) 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kravch.pdf | 274,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.