Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДороніна, Т.О.-
dc.date.accessioned2013-03-21T09:57:10Z-
dc.date.available2013-03-21T09:57:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17777-
dc.descriptionAn attempt to give determination to the concept of "gender approach " in pedagogics on the basis of analysis of existent interpretations of this concept is done in the article. The author comes to conclusion that a gender approach in education is not limited with the account of natural pupils' differences and this complex of pedagogical terms promote to the forming of indeed harmonic personality.en_US
dc.description.abstractУ статті зроблено спробу визначити поняття "гендерний підхід " у педагогіці на основі аналізу існуючих тлумачень даного поняття. Автор доходить висновку, що гендерний підхід в освіті не обмежується врахуванням природних відмінностей учнів, а являє собою комплекс педагогічних умов, дотримання яких сприятиме формуванню дійсно гармонійної особистості.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectгендерний підхідen_US
dc.subjectgender approachen_US
dc.subjectгендерна освітаen_US
dc.subjectgender educationen_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.subjecteducational processen_US
dc.subjectстатеві розходженняen_US
dc.subjectsex differencesen_US
dc.titleПроблема визначення поняття "гендерний підхід" у сучасній науці та освітіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
doronina.pdf69,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.