Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17777
Title: | Проблема визначення поняття "гендерний підхід" у сучасній науці та освіті |
Authors: | Дороніна, Т.О. |
Keywords: | гендерний підхід gender approach гендерна освіта gender education навчально-виховний процес educational process статеві розходження sex differences |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Abstract: | У статті зроблено спробу визначити поняття "гендерний підхід " у педагогіці на основі аналізу існуючих тлумачень даного поняття. Автор доходить висновку, що гендерний підхід в освіті не обмежується врахуванням природних відмінностей учнів, а являє собою комплекс педагогічних умов, дотримання яких сприятиме формуванню дійсно гармонійної особистості. |
Description: | An attempt to give determination to the concept of "gender approach " in pedagogics on the basis of analysis of existent interpretations of this concept is done in the article. The author comes to conclusion that a gender approach in education is not limited with the account of natural pupils' differences and this complex of pedagogical terms promote to the forming of indeed harmonic personality. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17777 |
Appears in Collections: | Випуск 3(145) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
doronina.pdf | 69,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.