Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрамер, В.-
dc.date.accessioned2013-03-20T10:23:42Z-
dc.date.available2013-03-20T10:23:42Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17736-
dc.descriptionThe problems of educational systems directed to information and psychological security enforcement are viewed because person's self-actualization problem solving isn't possible without this aspect as long as the process of self-actualization demands full awareness of all aspects of life activity. The range of problems is considered in historical aspect taking into account scientific paradigm change.en_US
dc.description.abstractРозглядаються завдання освітніх систем, спрямовані на забезпечення інформаційної й психологічної безпеки особистості, без чого рішення завдання самоактуалізації особистості не представляється можливим, оскільки цей процес вимагає повної усвідомленості всіх аспектів життєдіяльності. Проблематика питання розглянута в історичному аспекті з урахуванням зміни наукових парадигм.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectбезопасность человекаen_US
dc.subjecthuman securityen_US
dc.subjectинформационная безопасностьen_US
dc.subjectinformation securityen_US
dc.subjectзадачи образовательных системen_US
dc.subjecttasks of the educational systemsen_US
dc.subjectобеспечение жизнедеятельностиen_US
dc.subjectensure viabilityen_US
dc.subjectпсихологическая безопасностьen_US
dc.subjectpsychological securityen_US
dc.titleИсторические трансформации представлений о безопасности и задачи образовательных системen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kramer.pdf63,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.