Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17720
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочкурова, О.В.-
dc.date.accessioned2013-03-20T07:31:07Z-
dc.date.available2013-03-20T07:31:07Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17720-
dc.descriptionThe article is considers personality focus and professional identity interconnection of pedagogical institutes. It is exposed that formed imposable and indefinite status of professional identity is characterized by personality's humanistic and existential focus but status moratorium is identitied by pragmatic and egocentric.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню особливостей взаємозв'язку спрямованості особистості та професійної ідентичності студентів педвузу. Виявлено, що сформований, нав язаний та невизпачений статус професійної ідентичності характеризується гуманістичною та екзистенційною спрямованість особистості майбутніх вчителів, а статус мораторію - прагматичним та егоцентричним.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectпрофесійна ідентичністьen_US
dc.subjectprofessional identityen_US
dc.subjectпідготовка фахівцяen_US
dc.subjecttraining specialisten_US
dc.subjectспрямованість особистостіen_US
dc.subjectorientation of the personalityen_US
dc.subjectпрофесійне становлення студентівen_US
dc.subjectprofessional development of the studentsen_US
dc.titleОсобливості взаємозв'язку спрямованості особистості майбутнього вчителя з його професійною ідентичністюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kochurova.pdf64,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.