Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17720
Назва: Особливості взаємозв'язку спрямованості особистості майбутнього вчителя з його професійною ідентичністю
Автори: Кочкурова, О.В.
Ключові слова: професійна ідентичність
professional identity
підготовка фахівця
training specialist
спрямованість особистості
orientation of the personality
професійне становлення студентів
professional development of the students
Дата публікації: 2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню особливостей взаємозв'язку спрямованості особистості та професійної ідентичності студентів педвузу. Виявлено, що сформований, нав язаний та невизпачений статус професійної ідентичності характеризується гуманістичною та екзистенційною спрямованість особистості майбутніх вчителів, а статус мораторію - прагматичним та егоцентричним.
Опис: The article is considers personality focus and professional identity interconnection of pedagogical institutes. It is exposed that formed imposable and indefinite status of professional identity is characterized by personality's humanistic and existential focus but status moratorium is identitied by pragmatic and egocentric.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17720
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kochurova.pdf64,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.