Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКратт, Олег Адольфович-
dc.date.accessioned2013-02-15T20:56:05Z-
dc.date.available2013-02-15T20:56:05Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationКратт О.А. Специфіка функції попиту на послуги вищої освіти [Текст] / О.А. Кратт // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2001. – №18-4. – С.127-130.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17234-
dc.descriptionIn the article the qualitative features describing behavior of customers in the market of services of a higher education are reviewed. The writer recognizes that the data of feature are determinants determining quantitative characteristics of demand. For successful activity in the market the high schools should study influencing of these determinants.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто якісні риси, що характеризують поведінку споживачів на ринку послуг вищої освіти. Автор виходить з того, що дані риси є детермінантами, які визначають кількісні характеристики попиту. Для успішної діяльності на ринку вузи повинні вивчати вплив цих детермінантів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Тернопільської академії народного господарстваen_US
dc.subjectпопит, поведінка споживачів, якісні риси, кількісні характеристики, потреби, платоспроможність.en_US
dc.titleСпецифіка функції попиту на послуги вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кратт О.А._3.doc75,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.