Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17234
Title: Специфіка функції попиту на послуги вищої освіти
Authors: Кратт, Олег Адольфович
Keywords: попит, поведінка споживачів, якісні риси, кількісні характеристики, потреби, платоспроможність.
Issue Date: 2001
Publisher: Вісник Тернопільської академії народного господарства
Citation: Кратт О.А. Специфіка функції попиту на послуги вищої освіти [Текст] / О.А. Кратт // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2001. – №18-4. – С.127-130.
Abstract: У статті розглянуто якісні риси, що характеризують поведінку споживачів на ринку послуг вищої освіти. Автор виходить з того, що дані риси є детермінантами, які визначають кількісні характеристики попиту. Для успішної діяльності на ринку вузи повинні вивчати вплив цих детермінантів.
Description: In the article the qualitative features describing behavior of customers in the market of services of a higher education are reviewed. The writer recognizes that the data of feature are determinants determining quantitative characteristics of demand. For successful activity in the market the high schools should study influencing of these determinants.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17234
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кратт О.А._3.doc75,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.