Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколова, О.В.-
dc.date.accessioned2012-12-17T13:17:20Z-
dc.date.available2012-12-17T13:17:20Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16621-
dc.descriptionЦя стаття розкриває психопого-педагогічну проблему організації самостійної позааудиторної роботи студентів. Вона торкається проблеми мотивації самостійної роботи та акцентує важливість професійної спрямованості навчання при вивчені іноземної мови в вищих технічних навчальних закладах.en_US
dc.description.abstractThe article is devoted to the pedagogical and psychological problem of the student’s home self-work. It touches upon the problem of the student’s home self-work motivation and stresses the importance of the professionally oriented foreign language learning in Higher Educational Technical Establishments.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпсихологічна проблемаen_US
dc.subjectпедагогічна проблемаen_US
dc.subjectпроблеми студентівen_US
dc.subjectchallenges studentsen_US
dc.subjectpsychological problemen_US
dc.subjectpedagogical problemen_US
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sokolova.pdf55,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.