Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16621
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Автори: Соколова, О.В.
Ключові слова: психологічна проблема
педагогічна проблема
проблеми студентів
challenges students
psychological problem
pedagogical problem
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the pedagogical and psychological problem of the student’s home self-work. It touches upon the problem of the student’s home self-work motivation and stresses the importance of the professionally oriented foreign language learning in Higher Educational Technical Establishments.
Опис: Ця стаття розкриває психопого-педагогічну проблему організації самостійної позааудиторної роботи студентів. Вона торкається проблеми мотивації самостійної роботи та акцентує важливість професійної спрямованості навчання при вивчені іноземної мови в вищих технічних навчальних закладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16621
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sokolova.pdf55,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.