Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13298
Назва: Институциональная модернизация системы удовлетворения потребностей общественного сектора
Інші назви: Інституційна модернізація системи задоволення потреб громадського сектора
Institutional Modernization of Public Sector Needs Satisfaction
Автори: Belokrylova, O.
Белокрылова, О.С.
Белокрилова, О.С.
Ключові слова: общественный сектор
коррупционность
бюджетные заказы
институт коррупции
электронный аукцион
громадський сектор
корупційність
бюджетні замовлення
інститут корупції
електронний аукціон
public sector
corruption
budgetary orders
the Institute of corruption
an electronic auction
Дата публікації: 2010
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-1. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 230 с.
Короткий огляд (реферат): Квазирыночный характер конкурентных механизмов удовлетворения потребностей общественного сектора, финансируемых государством через рынок бюджетных заказов, детерминирует его высокую коррупционность как институциональную форму поведения чиновника, персонифицирующего государственную собственность. Сократить сферу действия института коррупции предлагается через систему мер по повышению транспарентности и эффективности бюджетных закупок, включающую мониторинг текущей системы оценки заявок, отслеживание возможных проявлений оппортунистического поведения заказчиков, увеличение доли заказов, размещенных потенциально наиболее прозрачным способом(электронный аукцион).
Опис: Quasi-market nature of competitive forces of public sector needs satisfaction which formed by the government with public procurement system shows its high corruption ability as an institutional form of official’s behavior personifying the State’s property.We propose to decrease corruption institution with increasing transparency and efficiency of public procurement system including the bidding system monitoring,possibility of opportunistic buyer’s behavior, increasing the volume of electronic bidding as the most transparent way of purchasing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13298
Розташовується у зібраннях:Випуск 38-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Belokrylova O..pdf332,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.