Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13298
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Belokrylova, O. | - |
dc.contributor.author | Белокрылова, О.С. | - |
dc.contributor.author | Белокрилова, О.С. | - |
dc.date.accessioned | 2012-05-09T17:22:22Z | - |
dc.date.available | 2012-05-09T17:22:22Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-1. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 230 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13298 | - |
dc.description | Quasi-market nature of competitive forces of public sector needs satisfaction which formed by the government with public procurement system shows its high corruption ability as an institutional form of official’s behavior personifying the State’s property.We propose to decrease corruption institution with increasing transparency and efficiency of public procurement system including the bidding system monitoring,possibility of opportunistic buyer’s behavior, increasing the volume of electronic bidding as the most transparent way of purchasing. | en_US |
dc.description.abstract | Квазирыночный характер конкурентных механизмов удовлетворения потребностей общественного сектора, финансируемых государством через рынок бюджетных заказов, детерминирует его высокую коррупционность как институциональную форму поведения чиновника, персонифицирующего государственную собственность. Сократить сферу действия института коррупции предлагается через систему мер по повышению транспарентности и эффективности бюджетных закупок, включающую мониторинг текущей системы оценки заявок, отслеживание возможных проявлений оппортунистического поведения заказчиков, увеличение доли заказов, размещенных потенциально наиболее прозрачным способом(электронный аукцион). | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | общественный сектор | en_US |
dc.subject | коррупционность | en_US |
dc.subject | бюджетные заказы | en_US |
dc.subject | институт коррупции | en_US |
dc.subject | электронный аукцион | en_US |
dc.subject | громадський сектор | en_US |
dc.subject | корупційність | en_US |
dc.subject | бюджетні замовлення | en_US |
dc.subject | інститут корупції | en_US |
dc.subject | електронний аукціон | en_US |
dc.subject | public sector | en_US |
dc.subject | corruption | en_US |
dc.subject | budgetary orders | en_US |
dc.subject | the Institute of corruption | en_US |
dc.subject | an electronic auction | en_US |
dc.title | Институциональная модернизация системы удовлетворения потребностей общественного сектора | en_US |
dc.title.alternative | Інституційна модернізація системи задоволення потреб громадського сектора | - |
dc.title.alternative | Institutional Modernization of Public Sector Needs Satisfaction | - |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 38-1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Belokrylova O..pdf | 332,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.