Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11975
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щасна, Л.Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-21T06:08:11Z | - |
dc.date.available | 2012-04-21T06:08:11Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.147 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11975 | - |
dc.description | The issue of Traditional Educational System transformation into the Credit-Module System is examined as a perspective and obligatory participating condition regarding Ukraine's membership in Bologna Process. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано проблему переходу від традиційної системи навчання до кредитно-модульної як перспективної і обов'язкової умови щодо участі України у Болонському процесі | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | Болонський процес | en_US |
dc.subject | кредитно-модульна система | en_US |
dc.subject | Bologna Process | en_US |
dc.subject | Credit-Module System | en_US |
dc.subject | педагогічна освіта | en_US |
dc.subject | система навчання | en_US |
dc.subject | pedagogical education | - |
dc.subject | learning system | - |
dc.title | Модернізація педагогічної освіти в контексті Болонського процесу,впровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес вищої школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
щасна.pdf | 105,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.