Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩасна, Л.Ф.-
dc.date.accessioned2012-04-21T06:08:11Z-
dc.date.available2012-04-21T06:08:11Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 378.147-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11975-
dc.descriptionThe issue of Traditional Educational System transformation into the Credit-Module System is examined as a perspective and obligatory participating condition regarding Ukraine's membership in Bologna Process.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему переходу від традиційної системи навчання до кредитно-модульної як перспективної і обов'язкової умови щодо участі України у Болонському процесіen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectБолонський процесen_US
dc.subjectкредитно-модульна системаen_US
dc.subjectBologna Processen_US
dc.subjectCredit-Module Systemen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectсистема навчанняen_US
dc.subjectpedagogical education-
dc.subjectlearning system-
dc.titleМодернізація педагогічної освіти в контексті Болонського процесу,впровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес вищої школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
щасна.pdf105,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.