Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11975
Title: Модернізація педагогічної освіти в контексті Болонського процесу,впровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес вищої школи
Authors: Щасна, Л.Ф.
Keywords: Болонський процес
кредитно-модульна система
Bologna Process
Credit-Module System
педагогічна освіта
система навчання
pedagogical education
learning system
Issue Date: 2009
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Abstract: У статті проаналізовано проблему переходу від традиційної системи навчання до кредитно-модульної як перспективної і обов'язкової умови щодо участі України у Болонському процесі
Description: The issue of Traditional Educational System transformation into the Credit-Module System is examined as a perspective and obligatory participating condition regarding Ukraine's membership in Bologna Process.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11975
Appears in Collections:Випуск 5(155) - 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
щасна.pdf105,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.