Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11203
Назва: О началах смыслодидактики в психолого-педагогической подготовке современного учителя
Автори: Абакумова, И.В.
Фоменко, В.Т.
Федоров, В.М.
Ключові слова: смыслообразование
смыслодидактическая подготовка
студент
учитель
смыслы
смыслодидактика
essence
didactic training
human life
psychology
future teachers
school
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Короткий огляд (реферат): В статье обосновывается идея необходимости смыслодидактической подготовки студентов - будущих учителей. В современной психологии смыслы квалифицируются как высшая инстанция регуляции жизнедеятельности человека, из чего в смыслодидактике как новом научном направлении делается вывод о смыслообразующем предназначении обучения в школе. Авторами статьи предлагается программа смыслодидактической подготовки будущих педагогов, включающая базовые модули, отражающие методологические, теоретические, технологические и диагностические аспекты смыслообразования
Опис: The idea of future teachers' essence and didactic training's necessity is grounded in the article. Modern psychology qualifies essences as the higher aspect of human life activity's regulation. New scientific branch - essences' didactics stresses an essence formation intentness of school. The authors propose essence didactic future teachers' training including methodological, theoretical and diagnostic aspects of essence formation
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11203
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
абакумова.pdf92,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.