Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11203
Назва: | О началах смыслодидактики в психолого-педагогической подготовке современного учителя |
Автори: | Абакумова, И.В. Фоменко, В.Т. Федоров, В.М. |
Ключові слова: | смыслообразование смыслодидактическая подготовка студент учитель смыслы смыслодидактика essence didactic training human life psychology future teachers school |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. |
Короткий огляд (реферат): | В статье обосновывается идея необходимости смыслодидактической подготовки студентов - будущих учителей. В современной психологии смыслы квалифицируются как высшая инстанция регуляции жизнедеятельности человека, из чего в смыслодидактике как новом научном направлении делается вывод о смыслообразующем предназначении обучения в школе. Авторами статьи предлагается программа смыслодидактической подготовки будущих педагогов, включающая базовые модули, отражающие методологические, теоретические, технологические и диагностические аспекты смыслообразования |
Опис: | The idea of future teachers' essence and didactic training's necessity is grounded in the article. Modern psychology qualifies essences as the higher aspect of human life activity's regulation. New scientific branch - essences' didactics stresses an essence formation intentness of school. The authors propose essence didactic future teachers' training including methodological, theoretical and diagnostic aspects of essence formation |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11203 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
абакумова.pdf | 92,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.