Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрчак, В.В.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-28T11:55:15Z-
dc.date.available2012-03-28T11:55:15Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 371.134:78-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10141-
dc.descriptionThe article touches upon the scientific explanation of such notion a "differentiating studying". The article dives the principals of such studying for the students with different level of secondary educationen_US
dc.description.abstractУ статті дано наукове обгрунтування поняття "диференційоване навчання", визначено принципи диференціойваного підходу до навчання студентів з різним рівнем довузівської підготовкиen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectдиференційоване навчанняen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectdifferentiating studyingen_US
dc.subjectstudyingen_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjecteducationen_US
dc.titleДиференційований підхід у музично-теоретичній підготовці студентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
юрчак.pdf101,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.