Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10141
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрчак, В.В. | - |
dc.date | 2009 | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-28T11:55:15Z | - |
dc.date.available | 2012-03-28T11:55:15Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 371.134:78 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10141 | - |
dc.description | The article touches upon the scientific explanation of such notion a "differentiating studying". The article dives the principals of such studying for the students with different level of secondary education | en_US |
dc.description.abstract | У статті дано наукове обгрунтування поняття "диференційоване навчання", визначено принципи диференціойваного підходу до навчання студентів з різним рівнем довузівської підготовки | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | диференційоване навчання | en_US |
dc.subject | студент | en_US |
dc.subject | differentiating studying | en_US |
dc.subject | studying | en_US |
dc.subject | student | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.title | Диференційований підхід у музично-теоретичній підготовці студентів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
юрчак.pdf | 101,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.